AD (728x60)

marți, 20 decembrie 2016

Primele 90 de zile ale unui marketer digital la un job nou

Share & Comment

 Ai trecut cu bine de interviu si ai acceptat oferta angajatorului. Urmeaza primele zile la job si ai vrea sa faci atat de multe lucruri incat nu stii in ce ordine ar fi mai bine sa le realizezi, sa nu mai spunem de dorinta de a face o buna impresie la noua firma si de a castiga increderea sefului ca afacerea lui va fi bine promovata.

Foloseste acest calendar ca punct de pornire pentru programul tau, dar si pentru a ii ajuta pe ceilalti sa inteleaga ordinea in care e bine sa realizezi activitatile pentru a obtine rezultatele dorite. Fii de asemenea flexibil si dispus sa gasesti solutii si pentru obiectivele pe termen scurt, lucrurile prioritare de care seful sau colegii tai au nevoie rapid.


Zilele 1-30: 

Analizeaza, invata, creeaza planul si strategiile


In primele zile este timpul sa te familiarizezi cu afacerea, situatia curenta a site-ului si a promovarii, ale firmei dar si a principalilor competitiori, precum si politica de marketing si obiectivele care au fost setate deja, pentru a le incorpora in propriul plan.

Daca exista o persoana care iti poate oferi informatii cu privire la ce s-a realizat pana acum si care este organigrama frmei, pregateste o lista cu toate informatiile pe care ai vrea sa le afli si solicita un scurt training la care sa afli rapid informatiile de baza.

Te va interesa de exemplu cine administreaza site-ul, platformele de social media, campaniile AdWords, ce platforma de email s-a folosit, care a fost calendarul activitatilor pana acum, care sunt parolele pe care ar trebui sa le cunosti sau de la cine poti obtine acces la platforme ca Analytics pentru adresa ta de email, si in general la cine poti apela pentru ce.


Zilele 31-60: 

Incepe actiunile si obisnuieste-te cu un program de activitati


Auditul si pregatirea din primele zile te-au ajutat sa identifici punctele slabe ale promovarii precum si ceea ce se face bine si trebuie mentinut. Cunosti acum afacerea, obiectivele si modul in care sunt organizate activitatile firmei astfel ca este timpul sa treci la indeplinirea planului.

Poti incepe de exemplu cu a optimiza campaniile AdWords pe baza cercetarilor facute, sau sa trimiti informatii despre campaniile si ad-urile pe care le vrei integrate, daca acestea nu sunt administrate in-house, poti pregati urmatorul newsletter sau campanie in Social Media, scrie primele advertoriale sau obtine primele linkuri.

Stabileste-ti un program de lucru, ca verificarea campaniilor AdWords o data la 3 zile, scrierea unui nou articol pentru blogul companiei in fiecare saptamana, crearea si trimiterea unui newsletter cu frecventa pe care o intuiesti ca fiind optima, programarea postarilor sociale si asa mai departe.


Zilele 61-90: 

Monitorizeaza, testeaza si optimizeaza


Odata ce primele campanii au strans destule vizualizari si rezultatele actiunilor incep sa apara, vei stii daca te apropii sau nu indeplinirea obiectivelor si daca trebuie sa mentii sau sa revizuiesti planul de activitati.

Urmeaza traininguri pentru a iti imbunatati abilitatile in zonele unde nu reusesti sa obtii rezultatele sperate, si gaseste ajutor intern sau extern pentru activitatile unde timpul tau nu e cel mai bine folosit (precum actiuni repetitive, care nu necesita cunostinte avansate).

La sfarsitul perioadei de 90 de zile pregateste un raport cu diferentele dintre indicatorii promovarii la momentul angajarii si cei de acum. Prezinta rezultatele obtinute si discuta despre viitoarele obiective cu echipa si managerul tau.



Te asteptam la MAKE IT ACADEMY pentru a crea impreuna cu trainerii un plan complet de marketing digital, pentru a afla moduri cost-effective in care sa indeplinesti obiectivele companiei, sa administrezi eficient campanii cu bugete mari, sa monitorizezi rezultatele si sa dai cel mai bun randament in activitatea de marketing digital.

Programul urmatoarelor cursuri cu locuri libere se gaseste in formularul de inscriere. din partea de jos si de pe coloana din dreapta a site-ului, Pentru mai multe informatii ne poti contacta la office@rezistenta-online.ro sau la 0761 146 285.

Tags:

REZISTENTA ONLINE

Suntem o companie specializata in cursuri de marketing online. Contacteaza-ne la office@rezistenta-online.ro sau la 0761 146 285 si spune-ne cu ce te putem ajuta.

 

Formular inscriere

Cursuri populare

Parteneri si clienti

  • Invata totul despre promovarea online 8 cursuri 60 ore

    Am creat un pachet special pentru cei care vor sa urmeze toate cele 8 cursuri..

  • Ai intrebari legate de cursuri? avem raspunsuri

    Citeste raspunsul la cele mai frecvente intrebari care ne-au fost adresate..

  • Vezi programul cursurilor de luna asta si ocupa locul dorit

    Luna aceasta se vor desfasura cursuri de Marketing Digital, SEO, Social Media, AdWords, Analytics..

  • Vrei sa iei legatura cu noi? Intra pe pagina de contact

    Acolo vei afla adresa noastra de email, numarul de telefon si unde este sediul nostru..

Copyright © Rezistenţa Online | Designed by Templateism.com