- Masurarea si analiza traficului si a comportamentului vizitatorilor pe site -
Datele oferite de Google Analytics va pot spune ce merge si ce nu merge la site-ul dumneavoastra, care este continutul cel mai apreciat si care trebui modificat, de unde vin persoanele cu adevarat interesate de ofertele de pe site, care este profilul vizitatorilor si cum isi petrec timpul pe site.
Ceea ce se poate masura se poate si manageria. Folosind Analytics impactul dumneavoastra online va creste semnificativ. Inainte sa investiti mai multi bani in promovarea online, invatati ce informatii valoroase va poate prezenta Analytics. In acest fel veti investi mai eficient si veti reduce risipa.
Pentru cine este acest curs?
Cursul se adreseaza persoanelor care sunt la inceput in utilizarea platformei de Google Analytics dar si persoanelor care sunt familiarizate cu aceasta si vor sa descopere si functii mai avansate. Notiunile prezentate in cadrul cursului vor fi utile pentru toti cei care doresc raspunsuri la intrebari generale importante precum:
- De unde vin vizitatorii pe un site si cum interactioneaza cu el?
- Care vizitatori manifesta interes pentru continutul de pe un site?
- Ce fel de continut prefera din toate paginile site-ului?
- Ce se cauta mai mult intr-un site?
- Cati vizitatori incep o actiune dar nu o termina?
Conditii participare
Pentru participarea la curs se cere doar cunoasterea navigarii pe Internet.
Este necesara cunoasterea limbii engleza la nivel minim pentru intelegerea usoara a termenilor.
Nu sunt necesare cunostinte de Google Analytics prealabile.
Formatul cursului
Curs deschis (nu este limitat doar la angajatii unei firme, oricine se poate inscrie)
Numar restrans de participanti
Locatie centrala Bucuresti
Cursul dureaza 8 ore
Ce pret are cursul?
Pretul este de 550 de lei, plata se realizeaza in avans
Continut curs
INTRODUCERE
Ce este Google Analytics?
De ce este util GA?
De ce Google Analytics si nu alte unelte?
Cum functioneaza GA?
INSTALAREA CODULUI DE GOOGLE ANALYTICS
Crearea unui Cont si adaugarea scriptului de tracking
Sincronizarea cu Google Adwords
ANALIZA SI UTILIZAREA INTERFETEI GOOGLE ANALYTICS
-Prezentare si navigare -
Personalizarea dashboard-ului / Dashboards
Raportarea si exportul informatiilor
Compararea intervalelor de timp
Setare Scurtaturi / Shortcuts
Setare Alerte / Intelligence Events
Prezentare Audienta / Audience
Sursele de trafic / Acquisition
Comportament / Behaviour
Conversii / Conversions
SEGMENTAREA DATELOR / ADVANCED SEGMENTS
Analiza segmentarii datelor
METRICI / METRICS
Analiza metricilor
DIMENSIUNI / DIMENSIONS
Analiza dimensiunilor
FILTRE / FILTERS
Analiza filtrelor
OBIECTIVE, PALNII SI CONVERSII / GOALS, FUNNELS & CONVERSIONS
Analiza si stabilirea obiectivelor pentru un site
Analiza palniilor pentru un site
Micro conversii si Macro conversii
INDICATORI DE PERFORMANTA / KPI
Analiza si Stabilirea indicatorilor pentru un site
EXERCITII SI RESURSE GOOGLE ANALYTICS
Adaugare link de tracking pentru campanii de promovare.
Rapoarte personalizate (Custom reports).
Panouri personalizate (Dashboards)
Crearea unui model de masurare in digital marketing.
Exercitii pentru pregatirea de certificare „Google Analytics”.
Growth Hacker @ Themeisle - 2014-2017
SEO Specialist @ Yoast - 2017-2019
Growth Hacker @ eJobs - 2020 - prezent
Ce parere au avut participantii de la editiile trecute despre cursurile trainerului?
"Wow! Asa cum ar trebui sa fie toate cursurile! Acest feedback este pentru ambele cursuri - Google Analytics si Tag Manager." - Larissa Stroe
"Am aflat foarte multe informatii utile. Ceea ce mi-a placut este ca s-a pornit de la 0 si am evoluat incet incet. Informatiile ma vor ajuta sa imi indeplinesc obiectivele in ceea ce priveste datele din marketing. Trainerul a fost foarte bine pregatit, sfaturile sale au fost de mare valoare, se simte experienta in domeniu. Un vibe foarte fresh per total." - Andrei Baractaru
"Recomand. Afli tot ce trebuie despre Google Analytics. Am aflat raspunsurile la intrebarile pe care le aveam. Atitudinea trainerului foarte buna." - George Firezar
Ce inveti urmand acest curs?
- Cum sa analizezi calitatea traficului si a continutului unui site
- Cum sa monitorizezi care campanii de promovare sunt mai eficiente la un site
- Ce surse de trafic si cuvinte cheie genereaza microconversii sau macroconversii