Un site poate sa arata foarte bine si totusi sa nu vanda, sa aiba multi vizitatori dar foarte putini cumparatori. De ce? Oamenii nu vor cumpara doar pentru ca undeva pe site ai pus un buton de “adauga in cos” sau un formular de contact. Pentru a vinde mai bine trebuie sa intri in mintea cumparatorului.
Intelegand cum gandesc clientii poti sa iti customizezi site-ul astfel incat sa ii convingi sa cumpere. Orice incercare de imbunatatire a ratei de conversie fara sa strangi si sa analizezi date legate de vizitatori are sanse foarte mici de reusita deoarece preferintele tale sunt doar un punct pe un grafic, si deci nu sunt foarte relevante.
Pentru a reusi iti trebuie o analiza amanuntita pentru a determina zonele cu problema, proces care este absolut esential.
Cui se adreseaza?
Cursul se adreseaza antreprenorilor online si persoanelor care lucreaza in domeniul marketingului online si vor sa se specializeze in optimizarea ratei de conversie. Informatiile pe care le vei obtine te vor ajuta sa intelegi ce poti face din punct de vedere tehnic, vizual si psihologic pentru ca vizitatorii unui site sa cumpere produsele oferite, sa se aboneze la newsletter si sa indeplineasca alte obiective ale afacerii online.
Pret curs
300 de lei / persoana, plata se realizeaza in avans
Formatul cursului
Curs deschis (nu este limitat la angajatii unei firme)
Locatie centrala Bucuresti
Numar limitat de participanti
Sesiuni teoretice si practice
Structura cursului
1. Studii de caz
Timp de 4 ore vom analiza si invata din experienta altora si vom vedea cum au reusit ei sa isi imbunatateasca rata de conversie. Trecand prin studiile de caz vei descoperi lucrurile pe care le poti aplica la propria afacere.
2. Workshop pe propria afacere
Dupa cum ziceam si la inceput, trebuie in primul rand sa iti intelegi vizitatorii. Prin studierea Click Map-urilor site-ului oferite de unelte ca Google Analytics si prin feedback-ul oferit de catre ceilalti participanti vei strange informatii despre actiunile vizitatorilor tai. De indata ce ai acest feedback vei stii care sunt problemele si te vei apuca de rezolvarea acestora.
Nu stii daca trebuie sa urmezi acest curs? Intreaba-te urmatoarele lucruri:
- Stii ce face un vizitator pe site-ul tau?
- De ce ajunge pe pagina produsului dar nu il adauga in cos?
- De ce il adauga in cos dar nu ajunge sa plateasca?
- De ce intra pe site se uita cateva secunde pe pagina ta si iese fara sa mai acceseze o alta pagina?
Ce vei invata?
Cursul de optimizare a ratei de conversie te va ajuta sa intelegi comportamentul vizitatorilor site-ului tau, dar si mai important te va invata ce trebuie sa corectezi pentru a iti indeplini mai bine obiectivele de bussines. O sa fii surprins sa afli detaliile care fac diferenta in ochii unui vizitator.