- Campanii si comunicare pe retelele de socializare -
Prin Social Media trebuie inteles orice tehnologie care ne permite sa ne publicam si sa ne distribuim continutul. Azi Social Media este aproape sinonim cu Facebook, dar oportunitati de promovare importante exista si prin YouTube, Pinterest, LinkedIn, Instagram, Twitter, bloguri, diverse comunitati online.
Scopul campaniilor pe retelele de socializare este nu doar de a convinge oamenii sa vorbeasca despre ceea ce oferi, ci si cresterea popularitatii brandului, a numarului de clienti si fidelizarea acestora. Sunt 8 milioane de romani pe retelele de socializare, printre acestia sunt si potentialii tai clienti. E timpul sa ajungi in atentia lor.
Cui se adreseaza cursul
Acest curs este pentru incepatorii si intermediarii care doresc sa invete cum sa comunice mai bine pe retelele sociale - pentru a crea o legatura intre brand si clienti - dar si cum sa creeze si sa gestioneze campanii de promovare la un nivel avansat, pentru un maxim de rezultate cu un buget minim. Cursurile noastre de Social Media te vor invata ce trebuie sa faci pentru a fi prezent pe toate marile retele sociale din tara si cum le poti folosi pe fiecare in avantajul tau.
In timpul cursului vei vedea live ce inseamna sa iti creezi o relatie cu clientii tai pe retelele sociale si vei face practica in aceasta directie. Iti vom prezenta pasii pe care trebuie sa ii urmezi pentru a fi prezent langa cei interesati de afacerea ta si ce trebuie sa faci pentru a porni o conversatie cu acestia. Ai ajuns deja in acest stadiu? Nici o problema deoarece iti vom arata si cum trebuie continuata aceasta conversatie pentru a fi atat in folosul tau, cat si in folosul clientilor tai.
Pret curs
550 de lei / persoana, plata se realizeaza in avans
Formatul cursului
Curs deschis (nu este limitat la angajatii unei firme)
Locatie centrala Bucuresti
Numar limitat de participanti
Sesiuni teoretice si practice
Structura cursului
In cadrul cursului vei afla informatii despre cum sa folosesti social media pentru a iti indeplini obiectivele. Vom mentiona cateva din lucrurile ce se vor invata:
Ce si cum sa postezi, cum sa interactionezi cu urmaritorii
Interpretarea datelor din Facebook Analytics
Crearea si administrarea de reclame eficiente Facebook Ads
Optimizarea costurilor si rezultatelor pentru campaniile din Facebook Ads
Cum sa creezi reclame pentru diferite tipuri de audienta
Cum sa analizezi rezultatele paginii tale
Vei parcurge toti pasii necesari pentru realizarea diferitelor tipuri de reclame sponsorizate;
Vei afla ce inseamna campaniile de remarketing si remarketing dinamic
Masuratorile pe pagina si in ads (interactiuni, CTR/CPC/CPM)
Strategii despre cum se pot imbunatati/optimiza Ads-urile
Studii de caz
Cum sa folosesti Instagram in Romania
Care sunt avantajele unei campanii pe Instagram
Exemple de campanii derulate pe Instagram
De ce este important si cum il poti folosi pentru afacerea ta
Cum iti creezi cont pentru business, cum iti adaugi detaliile, poza, cum te conectezi cu alte persoane
Cum interactioneaza clientul cu tine si cum interactionezi tu cu clientul
LinkedIn Ads
Se vor prezenta insa informatii si despre:
- Youtube
- TPU
- social bookmarking
- promovarea prin bloguri
- si alte canale social media
Despre Trainer
Livia Pupaza Nidelea
Specialist Online Marketing AdLemonade Agency - 2017 – Prezent
Online Marketing Manager WatchShop.ro – 2012-2017
Experienta hands-on de peste 6 ani in e-commerce, in promovarea de produse si servicii in Google Ads si Social Media Ads pentru diferite tipuri de business-uri.
A lucrat pentru branduri precum: Catena, Chocolissimo Romania, Entersoft, Ciel Accounting dar si pentru clienti internationali.
Cum li s-au parut cursurile acestui trainer participantilor de la editiile anterioare?
"O experienta super tare! Combinatie perfecta de teorie si practica, implicare si seriozitate = cheia succesului! Training detaliat, informatii importante si necesare, posibilitatea de a aplica direct si a corecta greselile au insemnat pentru mine convingerea faptului ca voi participa, cu siguranta, la toate celelalte cursuri de marketing care vor incepe in toamna. Felicitari pentru trainer!"
"Util in realizarea de campanii. Mi-a placut ca am avut exemple multe, a fost practic si bine structurat."
"Am apreciat faptul ca suportul de curs ofera si tool-uri care sa te ajute. Tool-urile pentru crearea de hashtag-uri ma vor ajuta. Testul a oferit inca o sansa de parcurgere a suportului de curs. Trainerul a raspuns la toate intrebarile."
"A fost un curs interesant si la obiect, tinut cu profesionalism, seriozitate si implicare."
"Un curs bine organizat ca si structura. Foarte buna ideea cu testul."
"Informatii utile, interesante. Prezentare didactica foarte buna. Cu siguranta voi participa la mai multe cursuri cu acelasi trainer."
"A fost un curs interesant care s-a ajustat pentru cei mai avansati si incepatori. Explicatiile au fost concrete si la subiect. Modul de predare m-a facut atrasa de lumea marketingului in ciuda faptului ca sunt pe o alta ruta a carierei. Multumesc! "