Managerul de Marketing Online
Dezvolta si urmareste realizarea strategiilor si campaniilor de promovare, planuieste, coordoneaza si supravegheaza activitatile echipei de marketing si de vanzari online.
Atributii
- creeaza planul de promovare pe toate canalele de marketing online
- coordoneaza activitatile ce tin de promovarea online (creare site-uri, reclame, newslettere)
- planifica si negociaza achizitionarea de spatii publicitare, in lipsa unui Media Planner
- angajeaza si asigura pregatirea echipei de marketing si vanzari
- aduce recomandari in urma cercetarilor de piata si analizelor datelor si rapoartelor web
Cui raspunde
Managerul de Marketing Online raspunde Directorului de Marketing sau Directorului companiei cu privire la succesul campaniilor realizate online, vanzarile generate si a reputatiei online.
Pe cine coordoneaza
Managerul coordoneaza echipa de SEO, Copywriteri, specialisti PPC, specialisti Social Media si comunica deseori cu programatorul, graphic designer-ul, PR-ul si strategistul digital, privind realizarea activitatilor de promovare online.
Pregatire:
Curs Marketing onlineMake IT Academy
Pozitia necesita o buna cunoastere a tuturor metodelor de promovare online de aceea se recomanda urmarea Make IT Academy - program de pregatire complet in domeniul marketingului online.
Salarii
Junior Marketing Online - 2000 lei
Manager Marketing Online - 8700 lei

Pagina 1 din 8
« Inapoi la cuprinsul Ghidului