AD (728x60)

02.08.2018

Cum influenteaza Inteligenta Artificiala Marketingul Online?

Publicat de: REZISTENTA ONLINE
In ultimii ani cresterea capacitatii de procesare si a volumului de date colectate a facut posibila o noua abordare pentru programare de AI: Deep Learning.

Ce este Deep Learning? 



Este o metoda de programare prin care modul de functionare al creierului uman este aproximat de diverse straturi de neuroni artificiali, care asemenea celor naturali au diverse functii si legaturi intre ei, asemenea axonului si dendritelor care transmit rezultatele intre neuroni.

Spre deosebire de programarea clasica in care porneam de la Input, scriam programul care genera Outputul, retelele neuronale pornesc de la Input si Output si genereaza “programul”.

Desi nu poate face tot ce facem noi, AI-ul face deja anumite sarcini mai bine ca noi, cum ar fi sa estimeze trenduri si valori bazate pe date existente.

Daca vrei sa intelegi vizual cum functioneaza deep learning poti intra pe site-ul Google Playground.

Impactul acestui nou mod de programare este atat de mare incat Google vrea sa se rebranduiasca ca o companie de Machine Learning.

Cum influenteaza Deep Learning si Inteligenta Artificiala Marketingul Online?

Datorita faptului ca AI-ul are nevoie de un volum mare de date, in momentul de fata este game changing doar pentru companiile mari.

Google foloseste Machine Learning pentru a recomanda clipuri pe Youtube, pentru a initia convorbiri telefonice, pentru a imbunatati Google Translate, dar si pentru a intelege ce vor de fapt utilizatorii atunci cand scriu in casuta de cautare o fraza foarte lunga.

Incep sa apara insa aplicatii AI si pentru firmele mai mici.

Chatboti

Desi firmele nu prea folosesc chatboti, conform unui studiu efectuat de Facebook Messaging Survey, 53% dintre consumatori spun ca ar cumpara mai degraba de la o firma cu care pot comunica prin chat, si 63% spun ca trimit mai multe mesaje azi diverselor branduri decat trimiteau acum 2 ani.


Chatbotii bazati pe AI sunt inca la inceput si foarte greu de folosit in practica. Microsoft a facut in 2016 un chatbot pentru Twitter numit Tay care urma sa invete din convorbirile cu oamenii. Acest experiment a degenerat rapid insa dupa ce un grup de utilizatori troli l-au invatat sa fie rasist.


Exista insa solutii hibride intre AI si botii clasici de tip “if-then” care pot surprinde in mod placut utilizatorii. Acest gen de chatbot este dezvoltat de IBM si se numeste Watson. Acesta permite analiza sentimentelor clientilor din review-uri, tweet-uri, mailuri dar si text.

Iar daca nu ati interactionat deja, RezistOn, robotelul nostru ce raspunde la mesajele primite prin mesageria Facebook a paginii Cursuri Rezistenta Online, te asteapta la orice ora din zi sau din noapte sa te indrume spre cursurile care ti s-ar potrivi cel mai bine.


Alte unelte de marketing online bazate pe Machine Learning

Companii precum AgileOne folosesc Machine Learning pentru a intelege si segmenta mai bine clientii in bazele de date.

MOZ foloseste Machine Learning pentru a extrage autorul unei pagini web in cadrul uneltei "Moz Content".

Au aparut de asemenea si generatoarele de continut bazate pe Deep Learning cum ar fi Article Forge care, in 30 de secunde, poate scrie un articol bazat pe o expresie cheie introdusa de utilizator.

Cum functioneaza Article Forge? Citeste toate paginile de pe internet despre subiect si apoi scrie un articol 100% original pentru expresia cheie cautata. Calitatea articolului pentru utilizatorul uman nu este insa perfecta. In timp insa acest tip de unelte pot deveni foarte utile.

Zenbid optimizeaza campaniile Ads (AdWords) automat, marcheaza problemele si poate chiar crea Ad Grupuri noi cand considera ca este necesar.

Pave A.I. poate studia un raport Google Analytics si sa il compare cu alte peste 16 milioane de posibile combinatii pentru a identifica pe ce canale trebuie sa te focusezi si ce pagini ar trebui imbunatatite.

Noul Tool de la BuzzSumo numit Question Analyzer iti poate arata cele mai frecvente intrebari legate de un subiect, precum si locurile unde sunt intrebate online, practic o mina de aur pentru content writers si online marketeri.

Snov.io este un plugin pentru Chrome care are la baza tehnologia Blockchain si care a avut un ICO de curand. Snov.io iti permite sa extragi adrese de email din profilul de LinkedIn si din adresa unui site.

Desi AI este la inceput si multe unelte au destule probleme practice, este o tehnologie care trebuie urmarita cu atentie si care cu siguranta va creea industrii noi si va inlocui foarte multe din cele existente.

Citeste mai departe despre cum folosim blockchain pentru a oferi primele certificate securizate din Romania sau alege cursul pe care vrei sa il urmezi pentru a te pune la curent cu noutatile din marketingul online completand formularul de inscriere de pe coloana laterala sau din josul paginii.

Cum influenteaza Inteligenta Artificiala Marketingul Online?
Rezistenta Online
5 of 5
In ultimii ani cresterea capacitatii de procesare si a volumului de date colectate a facut posibila o noua abordare pentru programare de...
Tags:

REZISTENTA ONLINE

Suntem o companie specializata in cursuri de marketing online. Contacteaza-ne la office@rezistenta-online.ro sau la 0761 146 285 si spune-ne cu ce te putem ajuta.

 

Formular inscriere

Cursuri populare

Parteneri si clienti

  • Invata totul despre promovarea online 8 cursuri 60 ore

    Am creat un pachet special pentru cei care vor sa urmeze toate cele 8 cursuri..

  • Ai intrebari legate de cursuri? avem raspunsuri

    Citeste raspunsul la cele mai frecvente intrebari care ne-au fost adresate..

  • Vezi programul cursurilor de luna asta si ocupa locul dorit

    Luna aceasta se vor desfasura cursuri de Marketing Digital, SEO, Social Media, AdWords, Analytics..

  • Vrei sa iei legatura cu noi? Intra pe pagina de contact

    Acolo vei afla adresa noastra de email, numarul de telefon si unde este sediul nostru..

Copyright © Rezistenţa Online | Designed by Templateism.com